فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵ بازرگانی FARTAK

انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵ بازرگانی FARTAK

انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵ برای دسته ای از خریدارن که با توجه به حوزه کاری خود با کاربردهای این میلگردها آشنا هستند، مهم است. فلز آلومینیوم از پرمصرف ترین فلزات موجود در پوسته کره زمین می باشد که برای افزایش ویژگی های این فلز به آن عناصری همچون مس ، روی ، سلسیم و … اضافه می کنند و محصولاتی همچون میلگرد آلومینیومی تولید می کنند. میلگرد های آلومینیومی به دلیل مصارف گوناگونی که در صنایع مختلف دارند در ابعاد مختلفی تولید می گردند. در ادامه این مقاله قصد داریم اطلاعاتی پیرامون انواع میلگردهای آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵ ارائه کنیم.

انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵

انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵

همانطور که اشاره کردیم از فلز آلومینیوم ، محصولات مختلفی تولید می شوند که یکی از مهم ترین آن ها میلگردهای آلومینیومی می باشد. در حال حاضر در مجموعه بازرگانی فرتاک انواع میلگردهای آلومینیومی در ابعاد های مختلف و حجم های درخواستی شما موجود می باشد که می توانید جهت خرید کالای خود از این مجموعه اقدام کنید و محصول خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

میلگردهای آلومینیومی در ابعاد مختلف وجود دارند که بدیهی است با افزایش ابعاد وزن میلگرد ها نیز تغییر می کتد. میلگردهای آلومینیومی ، اگر در طول یک متر در نظر بگیریم در اندازه ۸۰ داری وزنی معادل ۱۴ کیلوگرم و در اندازه ۸۵ دارای ۱۵.۹ کیلوگرم می باشد که البته بهتر است برای کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان در ارتباط باشید.

انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵

قیمت انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵

قیمت میلگردهای آلومینیومی در ابعاد های مختلف از جمله ابعاد ۸۰ و ۸۵ به عوامل مختلفی بستگی دارد . از مهمترین مواردی که قیمت میلگرد آلومینیوم بدان وابسته است ، قیمت ارز در کشورمان می باشد. متاسفانه همه از توسان قیمت دلار در کشورمان اطلاع داریم ، به همین دلیل نمی توانیم قیمت انواع میلگرد در ابعاد ۸۰ و ۸۵ را اعلام کنیم . شما می تواتید در روزی که قصد خرید میلگرد آلومینیومی را در ابعاد مدتظرتان را دارید با کارشناسان واحد فروش مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و از قیمت ها مطلع شوید. البته خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که مجموعه بازرگانی فرتاک به دلیل اینکه از تولید کنندگان میلگردهای آلومینیومی است، محصولات خود را با قیمت های مناسب تری  نسبت به دیگر مراکز فروش عرضه می نماید.

خرید انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵

انواع میلگرد آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵

 

 

بنابراین چنانجه قصد خرید انواع میلگردهای آلومینیوم در ابعاد ۸۰ و ۸۵ را دارید می توانید برای دریافت فیمت ها و مشاوره پیرامون محصول مورد نظرتان با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل بفرمایید و سپس یا به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری و از طریق مراحعه به واحد فروش جموعه بازرگانی فرتاک در بازار ۱۵ خرداد و خیابان پامنار نسبت به تهیه محصول خود اقدام کنید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده