فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / تولیدی انواع تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ در سایزهای استاندارد در بازار تهران

تولیدی انواع تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ در سایزهای استاندارد در بازار تهران

تولیدی تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ در مجموعه های تولیدی ، محصولاتی از جنس آلومینیوم همچون تسمه های آلومینیومی در حال انجام است. از فلز آلومینیوم به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فردی که دارد در ساخت بسیاری از محصولات استفاده می شود که یکی از آن ها تسمه های آلومینیومی در تمامی ابعاد می باشد.  تسمه های آلومینیومی به دلیل کاربرد های بسیاری که دارند در ابعاد و اشکال و وزن های مختلفی قابل سفارش می باشند. مجموعه بازرگانی فرتاک با عنوان یک واحد تولیدی  تسمه های آلومینیومی در تمامی ابعاد از جمله ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ می تواند یک مجموعه مناسب برای تهیه این تسمه ها باشد ، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تولیدی تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰

تسمه های آلومینیومی در ابعاد ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰

همانطور که اشاره کردیم فلز آلومینیوم یکی از پرکاربرد ترین و فراوران ترین فلزات موجود در کره زمین می باشد که از فلزات با قیمت مناسب نیز هست که باعث توجه انسان به این عنصر گردیده است.  بدیهی است برای کاربرد های مختلف به سایز های مختلفی از تسمه های آلومینیومی نیاز است که به همین منطور طراحان در انواع ابعاد استاندارد ، اقدام به تولید این محصول می کنند. گاها خریدارن با هدف خاصی به دنبال تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ هستند که این محصول در این ابعاد نیز قابل سفارش می باشد.

آلیاژ های مختلف در ساخت تسمه های آلومینیومی

در جهت افزایش و یا به عبارتی بهبود خواص بیشمار فلز آلومینیوم به آن درصد کمی از عناصر دیگر را نیز اضافه می کنند و محصولات آلومینیومی از جمله تسمه های آلومینیومی را در آلیاژهای مختلفی تولید می کنند.

تسمه های آلومینیومی آلیاژی نیز با توجه به عناصری که در ترکیب آن ها به کار می رود در سری های ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دسته بندی می شوند. شما اگر قصد خرید تسمه های آلومینیومی را دارید ، در وهله اول باید مشخص کنید که برای چه کاری قصد استفاده از این محصول را دارید و سپس با توجه به کاربرد مدنظرتان ابعاد ، نوع مقطع شامل گرد و یا چهار گوش و … را تعیین نمایید.

تولیدی تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ در تهران

تولیدی تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰

مجموعه بازرگانی فرتاک به دلیل اینکه از بزرگترین تولید کنندگان مشتقات آلومینیوم از جمله تسمه های آلومینیومی است ، در تولید تسمه های آلومینیومی در ابعاد مختلف محدودیتی ندارد و می تواند سفارشات شما را در کمترین زمان با نازلترین قیمت و همینطور کیفیت عالی برایتان ارسال نماید. بنابراین اگر قصد خرید از تولیدی تسمه های ۱۰*۶۰ ، ۲۰*۶۰ ، ۴۰* ۶۰ دارید بی شک مجموعه بازرگانی فرتاک می تواند شما را در خرید این محصول راهنمایی نماید ، کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در این مقاله با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده