فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / تولیدی انواع میلگرد آلومینیوم در کلیه سایز ها/ به صورت عمده/ تهران/ بازار

تولیدی انواع میلگرد آلومینیوم در کلیه سایز ها/ به صورت عمده/ تهران/ بازار

یکی از فلزات ارزشمند و در عین حال فراوان که کاربرد زیادی در زندگی بشر از گذشته تا کنون داشته است، فلز آلومینیوم می باشد. متخصصین این امر از فلز آلومینیوم محصولات مختلفی تولید می کنند تا به عنوان یک مواد اولیه مناسب جهت استفاده در صنایع مختلف شود. یکی از این محصولات میلگرد آلومینیومی می باشد. اگر قصد خرید این محصول را از تولیدی میلگرد آلومینیوم دارید، فروشگاه فرتاک گزینه خوبی برای شما می باشد.

تولیدی میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم چیست؟

در ابتدا قصد داریم به تعریفی از میلگرد آلومینیوم بپردازیم، میلگرد آلومینیوم در واقع یک میله فلزی با درصد بالایی از آلومینیوم است. اینکه می گوییم میلگرد های آلومینیومی از درصد بالایی از فلز آلومینیوم تشکیل شده اند، بدین معنا می باشد که در اکثر موارد به فلز آلومینیوم پنج تا ده درصد از دیگر عناصر را نیز اضافه می کنند و در واقع آلیاژی از فلز آلومینیوم تولید می کنند و سپس از آن آلیاژ در تولید میلگرد آلومینیوم استفاده می کنند. البته استفاده از آلیاژ های فلز آلومینیوم برای تولید میلگرد الومینیوم دارای مزیت هایی شامل افزایش استحکام، مقاومت به خوردگی، رسانایی جریان الکتریکی و رسانایی جریان گرمایی نیز می باشد.

تولیدی میلگرد آلومینیوم

حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که میلگرد آلومینیومی چگونه تولید می شود. در واقع فرآیند تولید میلگرد آلومینیوم بدین صورت است که این محصول یا به صورت مستقیم از آلومینیوم مذاب تولید می شود و یا حاصل چند فرآیند مختلف شامل اکستروژن، نورد و سیم‌پیچ  است. در این فرآیند فلز آلومینیوم به شکل میله های آلومینیومی در می آید تا برای انواع کاربردها قابلیت ماشین کاری داشته باشد.

میلگرد های آلومینیومی معمولا طبق استانداردهای تعیین شده ، تولید می شوند که این استانداردها بدین صورت است که میلگرد آلومینیومی دارای یک سطح مقطع دایره ای و در شاخه های سه متدی تولید و عرضه می گردد. همینطور استاندارد ضخامت میلگرد آلومینیوم نیز ۸ میلی‌متر تا ۵۲۰ میلی‌متر می باشد.

مجموعه بازرگانی فرتاک می توان گفت از تولیدی های میلگرد آلومینیوم در استان تهران است که می توانید برای خرید حضوری و یا آنلاین میلگرد آلومینیوم به این فروشگاه مراجعه کنید.

خرید از تولیدی میلگرد آلومینیوم

تولیدی میلگرد آلومینیوم

خرید از تولیدی میلگرد آلومینیوم چند مزیت به همراه دارد، اولا اینکه بدون واسطه خرید می کنید و این بدان معناست که محصول خود را به قیمت و به صرفه تهیه می کنید و دوم اینکه با توجه به سابقه تولیدی و فروشگاه می توانید از کیفیت محصول خریداری شده مطمئن باشید. پس همین الان از طریق شماره های درج شده در انتهای مقاله با کارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشید و پس از استعلام قیمت و موجودی ، میلگرد آلومینیومی را در ابعاد و تناژ مدنظرتان سفارش دهید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده