فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / خرید بهترین نوع عمده رول تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ در بازرگانی فرتاک | تهران |پامنار

خرید بهترین نوع عمده رول تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ در بازرگانی فرتاک | تهران |پامنار

خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ برای دسته ای از صنعتگران که در واحد تولیدات مختلف در حال فعالیت هستند، مهم است. چراکه در خرید عمده یک محصول قیمت تمام شده نیز به صرفه می باشد. اما مسئله ای که مهم تر می باشد این است که خریداران باید بدانند از جه مجموعه ای خرید کنند که مطمئن باشند علاوه بر این که محصول با کیفیتی تهیه کرده اند ، از نظر قیمتی نیز خرید خوبی داشته اند. در این مقاله سعی داریم ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ ، یک مجموعه معتبر نیز برای خرید این محصول معرفی کنیم.

خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰

تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰

تسمه آلومینیومی در حال حاضر در ابعاد ، اندازه ، ضخامت و البته آلیاژ های مختلفی تولید می شوند .خریدار باید توجه داشته باشد که از میلگرد های آلومینیومی در چه زمینه ای قصد استفاده از این محصول را دارد و سپس با توجه به آن محصول را انتخاب کند. تسمه های آلومینومی با توجه به عنصر هایی که با فلز آلومینیوم در ساخت آن ها استفاده می شود دارای سری های ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ می باشند که در این میان ، سری ها نیز کد گذاری می شوند. یکی از این تسمه های آلومینیومی کد گذاری شده  تسمه های آلومینیوم آلیاژ ۱۰۵۰ هستند که در واقع می توان گفت یکی از خالص‌ترین آلیاژهای تجاری است.

از تسمه های آلومینیومی با آلیاژ ۱۰۵۰  به دلیل برخورداری از  مقاومت حرارتی بالا ، قالب‌گیری سریع و مقاومت در برابر خوردگی ، تولید در ابعاد و ضخامت های مختلف و …در صنایع ساختمانی ، تجهیزات شیمیایی ، ظروف آشپزخانه و… استفاده می‌شود.

خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰

قیمت تسمه آلومینیومی با آلیاژ ۱۰۵۰

چندین بار اشاره کردیم ، مجدد نیز ذکر می کنیم که بدیهی است مشتری پس از اطلاع از مرکزی برای خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ و اطمینان از کیفیت محصول ، قیمت آن را می پرسد. متاسفانه به دلیل نوسان قیمت دلار در بازار کنونی ، قیمت تسمه آلومینیومی با آلیاژ ۱۰۵۰ هر روزه تغییر می کند. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ در روزی که قصد خرید دارید ، می توانید با مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و از قیمت محصول مورد نظرتان مطلع شوید.

خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ از فروشگاه فرتاک

خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰

همانطور که اطلاع دارید یکی از بازارهای اصلی فروش مشتقات آلومینیوم از جمله تسمه آلومینیومی بازار آلومینیوم پامنار می باشد که مجموعه بازرگانی فرتاک دارای واحد فروش در خیابان پانزده خرداد و خیابان پامنار می باشد که البته دفتر فروش این مجموعه نیز در سعادت آباد و غرب تهران واقع می باشد. مشتریانی که قصد خرید عمده تسمه با آلیاژ ۱۰۵۰ را دارند، می توانند هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری به مجموعه بازرگانی فرتاک مراجعه کنند ، با کارشناسان فروش مجموعه در ارتباط باشند و ضمن دریافت مشاوره پیرامون محصول موردنظرشان و کاربردهای آن ، از قیمت های بروز نیز مطلع گردند و سپس با ثبت سفارش و  دریافت فاکتور، محصول مورد نظر خود را در موعد مقرر دریافت نمایند.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده