فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار پامنار| Irfelezco.com

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار پامنار| Irfelezco.com

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار، برای خریدارن مسئله مهمی می باشد، چراکه یک خریدار وقتی قصد خرید ک محصول را دارد، چندین فاکتور را در نظر می گیرد که در میان مراکز و فروشندگان مختلف به دنبال تحقق این فاکتورها می باشد. از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت و همینطور قیمت تمام شده محصول اشاره کرد. لوله های آلومینیومی و ورق گالوانیزه شیروانی در شیراز در ابعاد مختلف وابسته به نیاز مشتری تولید می شود که در بورس بازار به صورت قیمت عمده توسط مراکز مختلف به فروش می رسد. در ادامه این مقاله ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون انواع لوله آلومینیومی، سعی کرده ایم در مورد خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار نیز، خریداران گرامی را راهنمایی کنیم.

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار

 

لوله آلومینیومی نازک

آلومینیوم از عنصرهای پرکاربرد در زندگی حال حاضر انسان می باشد که به شکل های مختلفی آن را تغییر داده و از آن استفاده می کنند. یکی از مشتقات مهم آلومینیوم، لوله های آلومینیومی است که وابسته به ابعاد و آلیاژهای به کار رفته در آن ها در صنایع مختلف همچون صنایع دفاعی و نظامی ، وسایل حمل‌ونقل هوایی ، صنایع خودروسازی ، ساخت لوازم منزل ، صنایع ساختمانی و … کاربرد دارند.
خریداران این محصول باید توجه داشته باشند که کاربرد لوله های آلومینیومی با توجه به پارامترهایی همچون آلیاژ و فلزهای به کار رفته در ترکیب آن ها ، ضخامت ، سایز و … تعیین می گردد. بنابراین باید محصول خود را مطابق با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایند.

انواع لوله های آلومینیومی

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار

همانطور که اشاره کردیم، لوله های آلومینیومی در سایز و ابعاد مختلفی تولید می شوند که لازم است اشاره کنیم که این ابعاد در واقع باید جزو ابعاد تعریف شده و استاندارد باشند. به طور کلی لوله های آلومینیومی بر اساس استاندارهای تعریف شده این محصول شامل پارامترهای سایز ، ضخامت ، جنس ، انتها و طول لوله در دو دسته شامل لوله های بدون درز و درزدار دسته بندی می شوند.

لوله آلومینیوم بدون درز نیازمند هیچ گونه جوشی نیست و در مصارفی که با سیالات حساس از جمله گازهای فشار قوی سرکار دارند استفاده می شود، چراکه به دلیل اینکه بدون درز هستند، احتمال نشتی بسیار پایین می باشد و لوله آلومینیوم درزدار نیز از طریق جوش دادن ورق ایجاد می شود که در ساخت لوله های با سایز بالا کاربرد دارند.

لوله های آلومینیومی نازک

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، لوله های آلومینیومی و ورق گالوانیزه شیروانی در تهران طبق استاندارهای ساخت دارای قطر و ضخامت های مختلفی می باشند که خریدارن بایستی مطابق با نیاز خود از میان آن ها انتخاب کنند که اغلب مشتریان به دنبال لوله های با ضخامت ۵٫۱ میلیمتر تا ۲ میلیمتر هستند.

لازم است اشاره کنیم که هر چه قطر لوله بیشتر شود، ضخامت نیز باید نسبت به آن افزایش یابد، در لوله آلومینیومی که دارای قطر بالا و ضخامت کم هستند نیاز به قالب های تخصصی تری می باشد که گاها نیز قالب مناسبی برای آن ها وجود ندارد و مشتری باید مطابق با شرایط خود و پس از مشورت با کارشناسان تجدید نظر کند.

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار

 

در میان مشتریان مختلف، افراد با توجه به نیاز خود به دنبال خرید جزئی و یا عمده لوله آلومینیومی نازک هستند. خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده در بورس بازار برای تمامی خریدارن امکان پذیر می باشد. در این زمینه در حال حاضر بازارهای مختلفی فعال می باشند اما پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه بازرگانی فرتاک می باشد، چراکه این مجموعه ضمن اینکه عرضه کننده تمامی مقاطع آلومینیومی از جمله لوله های آلومینیومی نازک است، تولید کننده این محصولات نیز می باشد به همین دلیل می توانید محصول مورد نظر خود را ضمن داشتن کیفیت بالا با قیمت مناسب نیز تهیه کنید.

خرید لوله آلومینیومی نازک به قیمت عمده از مجموعه بازرگانی فرتاک به صورت آنلاین نیز امکان پذیر می باشد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را از طریق سایت پیگیری کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

لوله توپر آلومینیومی خوش تراش

مرجع عرضه لوله توپر آلومینیومی Al 12 خوش تراش

لوله توپر آلومینیومی Al 12  لوله توپر آلومینیومی Al 12  یکی از محصولات مقاوم در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده