فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف Fartak Commercial

فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف Fartak Commercial

فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف در بازارهای مختلفی در سراسر ایران در حال انجام می باشد. بازار های بسیاری نیز در زمینه فروش تسمه آلومینیومی در شهر تهران فعال می باشد اما اگر قصد تهیه جزئی و عمده این محصول را دارید می توانید به بازار پامنار و مجموعه بازرگانی فرتاک مراجعه کنید تا محصول مورد نظرتان را با قیمت مناسبی تهیه نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با تسمه آلومینیومی با آلیاژهای مختلف، در حهت خرید خود نیز اقدام نمایید.

فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف

تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف

تولید کنندگان تسمه های آلومینیومی برای بهبود و تقویت خواص فلز آلومینیوم، به میزان کمتر از ۵  درصد به فلز آلومینیوم برخی عناصر را اضافه می کنند که به آن ها تسمه های آلومینیومی آلیاژی گفته می شود. حال آلیاژهای آلومینیومی نیز خود در دو دسته ، جای می گیرند. دسته اول آلیاژهای کارپذیر و دسته دوم آلیاژ های ریختگی.

  • آلیاژهای کارپذیر : حجم آلیاژهای کارپذیر بسیار بیشتر از آلیاژهای ریختگی می باشد. آلیاژهای کارپذیر را شکل می دهند و در ساخت محصولاتی که نیاز به شکل دهی دارند مثل مفتول ، فویل ، لوله و … استفاده می کنند. همانطور که اشاره کردیم در این نوع آلیاژها می توان از برخی عناصر استفاده کرد که با توجه به عناصری که در ترکیب‌شان استفاده می شود در سری های ۲۰۰۰ ، ۸۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ تولید می شوند که در هر سری از این آلیاژ ها یک ویژگی برجسته وجود دارد.
  • آلیاژهای ریختگی

خریدارانی که به دنبال آلیاژی از تسمه های آلومینیومی هستند که مقاومت و جوش پذیری بالا داشته باشند می تواتند از آلیاژهای کارپذیر سری ۵۰۰۰ استفاده کنند و یا اگر خواستار استحکام هستند از  آلیاژهای سری ۷۰۰۰ و ۲۰۰۰ استفاده نمایند. لازم است اشاره کنیم که تسمه های آلومینیومی در سری آلیاژهای مختلف کد گذاری می شوند که از مهم ترین  و یا به عبارتی پر کاربرد ترین آن ها می توان به  آلیاژهایی با کد ۵۰۸۳ ، ۶۰۶۱ و ۷۰۷۵  اشاره کرد.

فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف

فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف

شما خریداران محترم در مجموعه بازرگانی فرتاک می توانید تسمه های آلومینیومی با آلیاژهای مختلف و همینطور ابعاد مختلف در فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف تهیه نمایید. این مجموعه از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های تولید مشتقات آلومینیومی در شهر تهران می باشد که می تواتید جهت تهیه کالای موردنظر خود با شماره های درج شده در این مقاله با کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی فرتاک تماس گرفته و اقدامات لازم را انجام دهید.نکته ای که در خرید خود بایستی بدان توجه داشته باشید این است که مجموعه بازرگانی فرتاک در فروش ویژه تسمه آلومینیومی با آلیاژ های مختلف ، محصولات را با قیمت مناسبی عرضه خواهد کرد.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده