فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم 7075 / قیمت میلگرد آلومینیوم امروز در بازار تهران خرده و عمده فروشی

قیمت میلگرد آلومینیوم امروز در بازار تهران خرده و عمده فروشی

قیمت میلگرد آلومینیوم امروز در بازار تهران خرده و عمده فروشی

قیمت میلگرد آلومینیوم در بازار ایران، الخصوص بازار تهران براساس نرخ فلز آلومینیوم و نوع محصول و کیفیت و روش ساخت تعیین می گردد. شرکت فرتاک براساس خط تولید و نیاز بازار و درخواست های مشتریان نسبت به تولید عمده میلگرد آلومینیوم می نماید.

یکی از انواع میلگردهای پرفروش که به همواره با توجه به سفارش در خط تولید قرار می گیرد آلومینوم سری ۷۰۷۵ است که با عملیات T6 ساخته شده است. تولید محصولات سری ۷۰۷۵ کاملاً مطابق با استاندارهای جهانی صورت می گیرد و در حال حاضر نمونه تولید ما از نمونه های خارجی به مراتب جایگاه بالاتری دارد.

قیمت میلگرد آلومینیوم

فروش گرده آلومینیوم در بازار فلزات تهران

قیمت میلگرد آلومینیوم

بازار تهران که یکی از مراکز اصلی قیمت گذاری و فروش فلز آلومینیوم است، و محصول میلگرد که به صورت اختصار گرده نیز نامیده می شود براساس فاکتورهای بازار تهران و نرخ ارز تعیین می شود که قیمت میلگرد آلومینیوم نیز در آنجا مشخص می شود. مشتریان محترم می توانند همه روزه و به صورت آنلاین نسبت به استعلام قیمت با واحد فروش ما در ارتباط باشند.

میلگرد آلومینیوم سری ۷۰۷۵ یک آلیاژ آلومینیوم با ۱  تا ۸ درصد روی همچنین دارای مقدار کمی منیزیم و مقدار کمی مس و کروم می باشد. آلیاژ میله گرد ۷۰۷۵ در اثر فرآیند ساخت سخت شده و به سطج مقاومت بسیار بالا رسانده می شود. آلیاژ ۷۰۷۵ در سازه های بدنه هواپیما و سایر اجزای بسیار تحت فشار استفاده می شود. عملیات حرارتی ساخت آلومینیوم T6 است.

عملیات تولید میلگرد آلومینیوم T6 چیست؟

عملیات حرارتی T6 یک فرآیند دو فازی میباشد که روی آلیاژهای آلومینیوم، مس یا سیلیکون اعمال می شود تا استحکام آلیاژ را تا ۳۰ درصد افزایش دهد.

فاز اول – خاموش کردن

این آلیاژ به مدت ۹ تا ۱۰ ساعت تا دمای ۵۰۰ درجه سانتیگراد گرم می نمایند که باعث می گردد مس در آلومینیوم حل و آلیاژ تک فاز تشکیل شود. این امر با خنک کردن سریع آلیاژ با آب که آلومینیوم را با مس فوق اشباع می کند به دست می آید.

فاز دوم – مرحله پیری

آلیاژ به مدت ۹ تا ۱۰ ساعت تا دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد گرم می شود و سپس توسط هوا خنک می شود و اجازه می دهد تا رسوب سخت شود. این ساختارهای کریستالی آلومینیوم مس را تشکیل می دهد که اندازه آن استحکام را تعیین می کند. به طور کلی هر چه کریستال ها کوچکتر باشند، آلیاژ قوی تر می شود.

قیمت میلگرد آلومینیوم

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده