فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / مرکز اصلی فروش و قیمت گذاری تسمه آلومینیوم در تهران

مرکز اصلی فروش و قیمت گذاری تسمه آلومینیوم در تهران

 مرکز اصلی فروش و قیمت گذاری تسمه آلومینیوم در تهران

مرکز اصلی فروش و قیمت گذاری تسمه آلومینیوم در تهران که روزانه براساس ظرفیت تولید شرکت فرتاک و همچینین عرضه و تقاضا و نیاز مشتریان نرخ گداری صورت می گیرد و همواره با توجه به ظرفیت و توانمندی موجود امکان تأمین خرده فروشی تا تناژ بالا  تسمه آلومینیوم و سایر محصولات مرتبط میسر است.

تسمه آلومینیوم یا میلگرد تخت که متداولترین ماده آلیاژ آلومینیوم با بهترین استحکام است که مشخصات آن ۷۰۷۵ T6 است. بسیاری از قطعات ماشینکاری CNC از آلیاژ ۷۰۷۵ ساخته شده اند. روی در این سری عناصر آلیاژی اصلی هستند، بعلاوه مقداری آلیاژ منیزیم باعث می شود تا به خواص آن استحکام بسیار بالای حرارت داده شود. این سری از مواد عموماً مقدار کمی مس، کروم و آلیاژهای دیگر را اضافه می‌کنند و در میان آنها آلیاژ آلومینیوم شماره ۷۰۷۵ باکیفیت خاص و با بالاترین استحکام مناسب برای فریم هواپیما و لوازم جانبی با مقاومت بالا می‌باشد.

قیمت تسمه آلومینیوم

قیمت تسمه آلومینیومی سری ۷۰۰۰ درب کارخانه

قیمت تسمه آلومینیوم

قیمت تسمه آلومینیومی سری ۷۰۰۰ درب کارخانه و بازار تهران در شرکت فرتاک تفاوتی ندارد. ما تامین کننده پیشرو صفحات آلومینیومی ۷۰۷۵ در ایران هستیم. ما همیشه آمادگی تأمین و پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای تسمه آلومینیوم در سراسر شهرهای ایران می باشیم، و همواره در انبارها با ظرفیت انواع محصولات و از انواع سری از جمله ۷۰۷۵ موجود است. ما مفتخریم که با توجه به توانایی و دانش بومی محصولات را با  بهترین کیفیت تولید نموده و در حال حاضر صادرات آن به سایر کشورها در حال انجام داریم. در زیر برخی از ویژگیهای تسمه آلومینیومی ساخت شرکت فرتاک ارایه شده است

  • ۷۰۷۵عرض صفحه آلومینیومی: ۵۰۰-۲۵۰۰ میلی متر
  • ۷۰۷۵طول صفحه آلومینیومی: ۵۰۰-۱۰۰۰۰ میلی متر و غیره
  • ۷۰۷۵نوع صفحه آلومینیومی: صفحات نورد سرد، صفحات نورد گرم، صفحات شطرنجی

شناخت تمامی سری ها و آلیاژهای آلومینویم در صنعت

قیمت تسمه آلومینیوم
سری ۱۰۰۰: حاوی بیش از ۹۹٫۰۰٪ آلومینیوم است که سری با بیشترین محتوای آلومینیوم در بین تمام سری ها است. نمی توان آن را با عملیات حرارتی، با هدایت الکتریکی خوب، عملکرد جوش خوب و استحکام کم تقویت کرد. کاربرد: عمدتاً برای آزمایش های علمی، صنایع شیمیایی و سایر اهداف خاص استفاده می شود.
• سری ۲۰۰۰: آلیاژ آلومینیوم- مس است. علاوه بر مس و آلومینیوم، منگنز، منیزیم، سرب و بیسموت نیز اضافه می شود. ماشینکاری خوب است، اما تمایل به خوردگی بین دانه ای جدی است. کاربرد: صنعت هوانوردی (آلیاژ ۲۰۱۴)، پیچ (آلیاژ ۲۰۱۱)، صنایع با دمای بالا (آلیاژ ۲۰۱۷) و غیره.
• سری ۳۰۰۰: منگنز جزء اصلی است و محتوای آن بین ۱٫۰-۱٫۵٪ است. صفحه آلومینیومی سری ۳۰۰۰ عملکرد ضد زنگ بهتری دارد، بنابراین می توان آن را صفحه آلومینیومی ضد زنگ نیز نامید. کاربرد: در محیط های مرطوب مانند کولر، یخچال و زیر خودرو. یک سری آلیاژی معمولی است که قیمت آن بالاتر از سری ۱۰۰۰ است.
• سری ۴۰۰۰: صفحه آلومینیومی این سری حاوی سیلیکون بالایی است که معمولاً بین ۴٫۵-۶٫۰ درصد سیلیکون است. معمولا برای مصالح ساختمانی، قطعات مکانیکی، مواد آهنگری، مواد جوشکاری استفاده می شود. آلومینیوم سری ۴۰۰۰ دارای نقطه ذوب پایین، مقاومت در برابر خوردگی خوب، مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر سایش است.
• سری ۵۰۰۰: متعلق به سری پرکاربرد صفحات آلیاژ آلومینیوم است. همچنین به عنوان آلیاژ آلومینیوم منیزیم شناخته می شود. عنصر اصلی منیزیم است و محتوای منیزیم بین ۳-۵٪ است. با چگالی کم، استحکام کششی بالا و ازدیاد طول مشخص می شود. در مورد همان ناحیه، وزن آلیاژ آلومینیوم منیزیم نسبت به سری های دیگر کمتر است. کاربرد: جنبه های هوانوردی مانند صندوق پست هواپیما، صنایع متعارف.
• سری ۶۰۰۰: عمدتاً حاوی دو عنصر منیزیم و سیلیکون است، بنابراین مزایای سری ۴۰۰۰ و سری ۵۰۰۰ متمرکز است.
• سری ۷۰۰۰: عمدتا حاوی روی است. این یک آلیاژ آلومینیوم، منیزیم، روی، مس است و یک آلیاژ قابل عملیات حرارتی است. این یک آلیاژ آلومینیوم فوق العاده سخت با مقاومت در برابر سایش خوب است. به طور گسترده در هوانوردی استفاده می شود.
• سری ۸۰۰۰: بیشتر کاربردها فویل آلومینیومی هستند. کمتر در تولید میله های آلومینیومی استفاده می شود. • سری ۹۰۰۰: یک سری پشتیبان در پاسخ به ظاهر صفحات آلومینیومی حاوی سایر عناصر آلیاژی است.
< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده