فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / خرید آلومینیوم ۳۱۰۵ – بازرگانی عمده FARTAK

خرید آلومینیوم ۳۱۰۵ – بازرگانی عمده FARTAK

آلومینیوم پس از فولاد مقاوم‌ترین نوع فلز شناخته‌شده است. از فلزات در صنایع مختلف استفاده می‌شود. فلز آلومینیوم نیز یکی از فلزات پرکاربرد در صنایع مدرن است. سبک بودن، مقاومت خوب در برابر خوردگی، شکل‌پذیری بالا و قابلیت بازیافت از خصوصیات آلومینیوم است. فلز آلومینیوم پس از استخراج از زمین به اشکال گوناگونی درمی‌آید. برای تولید قطعات و اشکال آلومینیومی آن را با آلیاژهای دیگر ترکیب می‌کنند تا خواص آلومینیوم بهبود یابد و میزان استحکام آن افزایش پیدا کند. آلیاژهای آلومینیومی در ۸ گروه با عناصر مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند. یکی از آلیاژهای پراستفاده آلیاژ ۳۱۰۵ است که دارای خواص و ویژگی‌های خاصی می‌باشد. می‌توان خرید آلومینیوم ۳۱۰۵ را از طریق مراکز مختلفی انجام داد.

مشخصات آلیاژ آلومینیوم ۳۱۰۵

خرید آلومینیوم 3105 | آلیاژ آلومینیوم

آلومینیوم ۳۰۰۰ مانند آلیاژهای گروه ۱۰۰۰ یکی از خالص‌ترین آلیاژهای آلومینیومی محسوب می‌شوند. در تولید آلیاژ آلومینیوم ۳۱۰۵ از ۹۸ درصد آلومینیوم خالص استفاده‌شده و مقدار کمی عنصر منگنز نیز به آن افزوده‌شده تا مقاومت آلومینیوم افزایش یابد. قابلیت شکل‌پذیری بالا، مقاوم در برابر خوردگی و جوش‌پذیری مناسب از خصوصیات این آلیاژ محسوب می‌شود. از این آلیاژ در تولید محصولات مختلفی مانند ناودان آب، ساخت درب بطری، بدنه کپسول‌ها، نمای ساختمان و … استفاده می‌شود. عمده کاربرد این آلیاژ در نماکاری ساختمان است. این آلیاژ بیشتر به شکل ورقه‌های آلومینیومی تولید می‌شود. ماشین‌کاری این آلیاژ نیز تقریباً مناسب است اما باید برای این عملیات از روان کننده‌های روغنی استفاده شود. می‌توان انواع ورقه آلومینیومی آلیاژ ۳۱۰۵ را به‌صورت حضوری یا اینترنتی از مراکز خرید آلومینیوم ۳۱۰۵ خریداری کرد.

ویژگی‌های حرارتی آلومینیوم ۳۱۰۵

خرید آلومینیوم 3105 | ویژگیهای حرارتی آلومینیوم 3105

خواص ماشین‌کاری آلیاژ ۳۱۰۵ متوسط است اما از جوش‌پذیری مناسبی برخوردار است. از ویژگی‌های حرارتی آلومینیوم ۳۱۰۵ می‌توان به شکل‌پذیری مناسب آن اشاره کرد. این نوع آلیاژ آلومینیومی در دمای ۳۷۲ قابلیت گرم کاری و گرم شدن را دارد. این آلیاژ به‌راحتی خمیده می‌شود و به همین دلیل در تولید قطعات پیچیده نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. آلیاژ ۳۱۰۵ تنها در سرد کاری به عملیات حرارتی واکنش نشان می‌دهد. درواقع آلیاژ ۳۱۰۵ بسیار مناسب سخت‌کاری است و تنها در تمپرهای ۲۵ و ۱۸، ۱۶، ۱۴، H12 قابلیت سخت شدن را دارد.

لیست قیمت خرید آلومینیوم ۳۱۰۵

خرید آلومینیوم 3105

برای خرید آلومینیوم ۳۱۰۵ می‌توان به مراکز مختلفی مانند بازار فتح، بازار قلعه مرغی، آهن مکان، شادآباد و خیابان پامنار مراجعه کرد. خرید اینترنتی آلومینیوم نیز یکی از روش‌های به‌صرفه و آسان است؛ به شرطی که خرید از طریق سایت‌های معتبر انجام گیرد. بازرگانی فرتاک یکی از مراکزی است که انواع قطعات آلومینیومی ازجمله آلومینیوم آلیاژ ۳۱۰۵ را به‌صورت حضوری و اینترنتی و با کمترین قیمت به فروش می‌رساند.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده