فلزات رنگین
خانه / آلیاژهای آلومینیوم / خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل و ورق گالوانیزه رنگی چینی از طریق کارگاه‌های تولیدی و بازارهای آلومینیوم امکان‌پذیر می‌باشد. ورقه‌های آلومینیومی یکی از مقاطع کاربردی هستند که به‌وفور در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. در ایران و خارج از کشور مراکز مختلفی درزمینهٔ تولید ورق آلومینیومی فعالیت دارند؛ بنابراین در بازار ایران برندهای خارجی و داخلی ورق آلومینیومی موجود است. این ورقه‌ها دارای ضخامت و ابعاد مختلفی هستند. ورق‌های عرض ۳۰۰۰ سانتیمتر و ضخامت ۲۰ میلی‌متر یکی از پرکاربردترین نوع ورقه‌ها هستند که توسط مراکز مختلفی به فروش می‌رسند.

مشخصات ورق آلومینیوم استاندارد ۳۰۰۰

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد 3000 با ضخامت 20 میل | مشخصات ورق آلومینیوم عرض 3000

ورقه‌های آلومینیومی به‌صورت صاف و شیت شده و رولی تولید می‌شوند. معمولاً ضخامت ورقه‌های رولی کم است و این ورقه‌ها قابلیت انعطاف بالایی دارند. ورقه‌های آلومینیومی شیت شده نیز دارای ابعاد مختلفی هستند. ورقه‌های عرض ۳۰۰۰ بسیار استاندارد بوده و می‌توان در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی و خودروسازی استفاده کرد. از مهم‌ترین مشخصات ورق آلومینیوم استاندارد ۳۰۰۰ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن سطحی صاف و براق
  • دارا بودن طرح‌های مختلف ساده و رنگی
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و ضدزنگ

از ورقه‌های عرض ۳۰۰۰ جهت تولید مقاطع و لوازم با ابعاد بزرگ استفاده می‌شود. این ورقه‌ها قابلیت انعطاف داشته و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را خم و نصب کرد. خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل از طریق کارگاه‌های تولیدی و سایت‌های فروش آنلاین امکان‌پذیر است.

انواع ورقه‌های آلومینیوم آلیاژی

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد 3000 با ضخامت 20 میل | انواع ورق آلومینیوم آلیاژی

ورقه‌های آلومینیومی و قوطی فلزی چای معمولاً از ترکیبات دیگری نیز تشکیل‌شده‌اند. به عبارتی این ورقه‌ها خالص نیستند و در تولید آن‌ها از عناصر دیگری نیز استفاده می‌شود. علت استفاده از این عناصر افزایش استحکام و تقویت خواص آلومینیوم می‌باشد. مس، روی، منیزیم و سیلیسیم برخی از مهم‌ترین آلیاژهای به‌کاررفته در آلومینیوم محسوب می‌شوند. مقادیر این آلیاژها در ورقه‌ها ناچیز است و بخش عمده این آلیاژ از آلومینیوم می‌باشد. ورقه‌های آلیاژی دارای ۸ گروه مختلف هستند. این آلیاژها از ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تقسیم‌بندی می‌شوند و هر یک در صنایع مختلفی مورداستفاده قرار می‌گیرند. می‌توان انواع ورقه‌های آلومینیوم آلیاژی را از طریق سایت‌های خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل خریداری کرد.

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد 3000 با ضخامت 20 میل

خرید مناسب‌ترین قیمت ورق آلومینیومی استاندارد ۳۰۰۰ با ضخامت ۲۰ میل از طریق مجموعه بازرگانی فرتاک امکان‌پذیر است. فرتاک یکی از تولیدکنندگان انواع مقاطع آلومینیومی است که این قطعات را با کمترین قیمت عرضه می‌کند. جهت خرید ورق آلومینیومی با وزن و ابعاد دلخواه با واحد فروش فرتاک در تماس باشید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

ورق آلومینیوم نازک قیمت

انواع ورق آلومینیوم (نازک & ضخیم) با بهترین قیمت

ورق آلومینیوم نازک قیمت مناسب در قطرها و سایزهای مختلف تولید و به فروش می‌رسند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده