فلزات رنگین
خانه / برنج / مرکز عمده فروشی و خرید میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک Tehran/ pamenar

مرکز عمده فروشی و خرید میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک Tehran/ pamenar

با توجه به اینکه امروزه از فلزات از جمله برنج در ساخت بسیاری از موارد استفاده می شود ، مرکز خرید و فروش میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک ، به منظور ساده سازی خرید و فروش ، خرید اینترنتی را نیز در مجموعه خود دارد و همینطور محصولات خود را به سراسر کشور نیز ارسال می کند. برای خرید میلگرد برنجی سایز ۵۰ از یک مرکز معتبر و مطرح در استان تهران ، در این مقاله همراه ما باشید.

مرکز خرید و فروش میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک

میلگرد برنج دارای چه کاربرد هایی است؟

با توجه به اینکه فلز برنج یک آلیاژ از فلز های مس و روی است ، دارای طیف گسترده ای از آلیاژ ها می باشد که هر کدام در رنگ و خواص منحصر به فردی ظاهر می شود. همین امر باعث شده است این فلز زیبا در بسیاری از مصارف کاربرد داشته باشد. میلگرد برنج از جمله مهم ترین کاربرد هایی که دارد ، به شرح موارد زیر است :

  • تمامی آلیاژ های فلز برنج به دلیل اینکه دارای فلز مس هستند ، به راحتی در برابر محیط لک نمی شوند و شفافیت خود را از دست نمی دهند به همین دلیل برای استفاده در وسایلی که جنبه زیبایی دارند، می توانند زیبا و کارآمد باشند. زیورآلات ، دکوراسیون و معماری بخشی از این موارد هستند.
  • از میلگرد برنجی در ساخت ساز های موسیقی همچون ساکسیفون نیز استفاده می کنند و دلیل آن نیز این است که هم خاصیت اکوستیکی دارد و هم جلوه زیبا.
  • میلگرد برنجی مجدد به دلیل داشتن فلز مس دارای خواص میکروب کشی بالا نیز می باشد ، که آن را برای استفاده در تولید و ساخت انواع دستگیره یا وسایل بیمارستانی مناسب می کند.
  • میلگرد برنجی ضدزنگ بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است ، به همین دلیل در ساخت شیرآلات مختلف بسیار کارآمد است.
  • استفاده از میلگرد برنجی در ساخت مغزی قفل ،  مهمات جنگی ، صنایع الکتریکی ، خودرو سازی ، لوازم خانگی  و … بخشی از کاربرد های میلگرد برنجی می باشد.

میلگرد برنج تولید شده در سایز ۵۰

میلگرد های برنجی در واقع به شکل یک استوانه هستند و دارای یک سطح مقطع دایره ای شکل می باشند که قطر این سطح مقطع تعیین کننده سایز میلگرد برنجی است ، چراکه معمولا طول این میلگرد ها سه متر بوده و یا به عبارتی به صورت شاخه های سه متری به مشتریان عرضه می شود. در حال حاضر به دلیل کاربرد های گوناگونانی که از میلگرد برنجی نام بردیم ، این محصول در سایز های مختلفی به دلیل نیاز های مختلفی که به این محصول وجود دارد ، تولید و به مشتریان عرضه می شود. از جمله سایز های پرکاربرد این میلگرد های برنجی می توان از سایز ۱۰ میلی متر تا … ۸۰ میلی متر اشاره کرد که در این میان میلگرد برنجی سایز ۵۰ نیز بسیار پرکاربرد می باشد.

مرکز خرید و فروش میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک

مرکز خرید و فروش میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک

با توجه به نوسان قیمت ارز و بازار اینروزها شاهد تغییرات بسیار در قیمت ها هستیم مخصوصا در میلگرد های برنجی که قیمت نهایی آن وابسته به قیمت دلار است. اگر قصد خرید میلگرد برنجی سایز ۵۰ را دارید ، پیشنهاد می کنیم که محصول مورد نظرتان را از مرکز خرید و فروش میلگرد برنج سایز ۵۰ فروشگاه فرتاک واقع در بازار پامنار استان تهران بخرید تا از کیفیت و قیمت آن اطمینان داشته باشید.

برای این پیشنهاد چند دلیل وجود دارد. اولا می توانید محصول مورد نظرتان را از جمله میلگرد برنجی سایز ۵۰ در هر حجم و وزنی که مدنظر دارید در این مرکز سفارش دهید و در کم ترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید ، ثانیا محصول خود را ضمن داشتن کیفیت با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید ، چراکه مجموعه بازرگانی فرتاک به عنوان یک واحد تولید کننده و فروشنده در حال فعالیت است. برای ثبت سفارش با کارشناس فروش مجموعه در ارتباط باشید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

میلگرد برنجی باهنر

سفارش مستقیم انواع مقاطع برنجی تولیدی شرکت باهنر

میلگرد برنجی باهنر از بهترین و مرغوب‌ترین مارک‌های ایرانی محسوب می‌شود. باهنر یکی از کارخانه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده