فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم 5083 / معرفی اصلی ترین فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ در کشور

معرفی اصلی ترین فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ در کشور

فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ این محصول را در طول و عرض مختلف به مشتریان عرضه می‌کنند. ورق آلومینیومی نوعی ورقه است که در شکل‌های گوناگون و به‌صورت رولی و شیت شده به بازار عرضه می‌شود. ورقه‌های آلومینیومی برحسب نوع و شکل از کارایی‌های متفاوتی نیز برخوردارند. در حالت کلی این ورقه‌ها به ورقه‌های ساده و آجدار تقسیم‌بندی می‌شوند. می‌توان ورقه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت از طریق مراکز تولیدی و فروشندگان مستقیم خریداری کرد.

فروشندگان ورق آلومینیوم 5083

آلیاژ آلومینیومی ۵۰۸۳

آلیاژ آلومینیومی ۵۰۸۳ یکی از آلیاژهای پرکاربرد است که جهت تولید انواع ورقه، لوله، نبشی، پروفیل و دیگر محصولات آلومینیومی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع ورقه بیشتر از آلومینیوم تشکیل‌شده و دارای مقداری منیزیم نیز می‌باشد. استفاده از منیزیم در این عنصر حدود ۵ تا ۱۰ درصد است. منیزیم سبب استحکام و افزایش کیفیت آن خواهد شد.

آلیاژ ۵۰۸۳ توسط شرکت‌های متعدد تولید می‌شود. بیشتر ورقه‌های ۵۰۸۳ توسط کمپانی‌های اروپایی تولید می‌گردند. البته ورقه‌های ۵۰۸۳ توسط شرکت‌های ایرانی نیز تولید می‌شوند. بیشتر ورقه‌های ایرانی ۵۰۸۳ محصول کارخانه اراک است. این ورقه در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود. فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ این محصول را در شکل‌های مختلف ساده و آجدار عرضه می‌کنند. تولید این ورقه‌ها با بهترین مواد اولیه انجام می‌گیرد. ازاین‌رو استحکام و مقاومت این ورقه‌ها بسیار بالا بوده و در برابر خوردگی و انواع عوامل آسیب‌زا مقاوم می‌باشد. می‌توان ورقه‌ها را با مناسب‌ترین قیمت از طریق فروشندگان عمده نیز خریداری کرد.

فروشندگان ورق آلومینیوم 5083 | آلیاژ 503

مزایای ورق آلومینیومی ۵۰۸۳

هر یک از انواع ورقه‌های آلومینیومی دارای ویژگی‌ها و خواصی می‌باشد که آن را از سایر ورقه‌های بازار متمایز می‌کند. از مزایای ورق آلومینیومی ۵۰۸۳ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبکی وزن: این ورقه جزء سبک‌ترین ورقه‌های فلزی بازار است. ازاین‌رو اتصالات و حمل‌ونقل این ورقه در کوتاه‌ترین زمان و به‌راحتی انجام می‌گیرد.
  • ظاهر براق و زیبا: ورق آلومینیومی ۵۰۸۳ از سطحی زیبا و براق برخوردار است. این ورقه خیلی دیر دچار لک و کثیفی می‌شود و در برابر عوامل محیطی مختلف دچار زنگ‌زدگی و تیرگی رنگ نمی‌شود.
  • استحکام بالا: ورقه‌های گروه ۵۰۰۰ از بالاترین درجه کیفی و استحکام برخوردارند. ازاین‌رو این ورقه‌ها در برابر خوردگی بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب نمی‌شوند.
  • قابلیت جوشکاری: این نوع ورقه آلیاژی از جوش‌پذیری خوبی نیز برخوردار است و می‌توان آن را از طریق جوش به هم متصل کرد.

قیمت مناسب: قیمت ورقه ۵۰۸۳ بستگی به عوامل مختلفی دارد. در حالت کلی فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ این ورقه با قیمت مناسبی به بازار عرضه می‌کنند و به همین دلیل بسیار مورد استقبال صنایع مختلف قرارگرفته است.

فروشندگان ورق آلومینیوم 5083 | مزایای ورق آلومینیومی

کاربردها و مصارف ورق آلومینیوم ۵۰۸۳

کاربردها و مصارف ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ می‌تواند مختلف باشد. از این ورقه در صنعت مختلف و به شکل عمده استفاده می‌گردد. از مهم‌ترین مصارف این ورقه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت بدنه کشتی: این ورقه‌ها در برابر آب بسیار مقاوم بوده و دچار پوسیدگی و فرسایش نمی‌شوند. ازاین‌رو برای ساخت بدنه کشتی و قایق از آن استفاده می‌شود.
  • ساخت قطار: برای ساخت انواع واگن قطارها و ریل‌ها می‌توان از این قطعه آلومینیومی استفاده کرد.
  • بدنه اتومبیل: این ورقه از مقاومت بالا و جوش‌پذیری خوبی برخوردار است. ازاین‌رو برای تولید بدنه اتومبیل از آن استفاده می‌گردد.
  • لوله تحت‌فشار: برای ساخت لوله‌های بزرگ صنعتی از این ورقه استفاده می‌شود. این ورقه از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر فشار آب و سایر سیالات بسیار مقاوم است.

فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ این ورقه‌ها را در انواع اندازه‌ها و ضخامت‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا در صنایع ذکرشده مورداستفاده قرار دهند.

فروشندگان ورق آلومینیوم 5083 | کاربردهای ورق آلومینیومی

آخرین قیمت ورق آلومینیومی در بازار

برای اطلاع از آخرین قیمت ورق آلومینیومی در بازار می‌توان به نمایندگی‌های فروش این محصول در ارتباط بوده و یا قیمت‌ها را از طریق سایت‌های فروش استعلام گرفت. بااین‌حال قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلف ممکن است دستخوش تغییر شود. از مهم‌ترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن و ابعاد ورقه

  • نوع برشکاری و روش تولید آن

  • نوع آلیاژ ورقه

  • ضخامت ورقه

  • تعداد خرید

  • روش خرید

فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ قیمت محصول را با توجه به عوامل ذکرشده تعیین کرده و به بازار عرضه می‌کنند.

فروشندگان ورق آلومینیوم 5083 | قیمت ورق آلومینیومی

فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳

فرتاک یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان ورق آلومینیوم ۵۰۸۳ می‌باشد.
این مرکز انواع متنوعی از ورقه را باضخامت‌ها و وزن‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند. خرید از فرتاک با مناسب‌ترین قیمت و به ساده‌ترین روش‌ها امکان‌پذیر شده است.

فروشندگان ورق آلومینیوم 5083

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

ورق آلومینیوم نازک قیمت

انواع ورق آلومینیوم (نازک & ضخیم) با بهترین قیمت

ورق آلومینیوم نازک قیمت مناسب در قطرها و سایزهای مختلف تولید و به فروش می‌رسند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده