فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / تولید کننده وزن های مختلف میلگرد آلومینیوم در کلیه ابعاد/ در تهران /بازرگانی fartak

تولید کننده وزن های مختلف میلگرد آلومینیوم در کلیه ابعاد/ در تهران /بازرگانی fartak

میلگرد های آلومینیومی از آلیاژ های مختلفی از فلز آلومینیوم تولید می شود که وابسته به خواصی که دارند در کاربرد های گسترده ای استفاده می شوند. استفاده در کاربرد های مختلف نیازمند این است که میلگرد های آلومینیومی در سایز های مختلف به دست تولید کنندگان برسد که البته اینطور نیز می باشد و بدیهی است که با تغییر سایز میلگرد آلومینیوم، وزن میلگرد آلومینیوم نیز تغییر خواهد کرد. در ادامه این مطلب وزن میلگرد های آلومینیوم را ارائه کرده ایم.

وزن میلگرد آلومینیوم

تعریفی از میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم همان طور که از اسمش مشخص می باشد در واقع یک میله آلومینیومی است که البته در ترکیب خود علاوه بر داشتن ۹۰ تا ۹۵ درصد فلز آلومینیوم دارای درصد کمی از دیگر فلزها نیز می باشد. میلگرد های آلومینیوم به دلیل داشتن همین برخی عناصر دارای استحکام بالایی تقریبا مشابه با استحکام فولاد هستند. همیننطور به دلیل داشتن فلز آلومینیوم دارای خاصیت ضدزنگ و ضد پوسیدگی نیز می باشند، در برابر خوردگی مقاوم هستند و البته از قابلیت ماشین کاری نیز برخورداند.

وزن میلگرد آلومینیوم

در کاربرد های گسترده ای که میلگرد آلومینیوم دارد شامل صنعت هواپیما سازی، دوچرخه سازی، نظامی و هوافضا و … دارد به سایزهای مختلفی از میلگرد آلومینیوم نیاز است. تولید کنندگان این محصول طبق استانداردهای تولید میلگرد آلومینیوم سایزهای مختلفی را تولید و به بازار عرضه می کنند. هر کدام از سایزهای میلگرد آلومینیوم به دلیل داشتن جرم متفاوتی از فلز آلومینیوم دارای وزن های متفاوتی می باشد.

در نظر داشته باشید که میلگرد آلومینیومی با تغییر اندازه سطح مقطع دارای ابعاد مختلفی است اما در نظر داشته باشبد که طبق استاندارد تولید میلگرد آلومینیومی طول این میلگرد ها ثابت و برابر با طول سه متر است. در جدول زیر ابعاد مختلف میلگرد آلومینیوم و وزن میلگرد آلومینیوم برحسب یک متر طول را مشاهده می کنید. این سایزها، ابعاد استاندارد تولید میلگرد آلومینیومی می باشد که در مقابل آن ها وزنشان درج شده است.

اندازه وزن اندازه وزن اندازه وزن
۵ ۰٫۰۵۳ ۲۸ ۱٫۶۵۶ ۹۰ ۱۷٫۱۰۴
۶ ۰٫۰۷۶ ۳۰ ۱٫۹۰۰ ۱۰۰ ۲۱٫۱۱۷
۸ ۰٫۱۳۵ ۳۲ ۲٫۱۶۲ ۱۱۰ ۲۵٫۵۵۱
۱۰ ۰٫۲۱۱ ۳۵ ۲٫۵۸۷ ۱۲۰ ۳۰٫۴۰۸
۱۲ ۰٫۳۰۴ ۳۸ ۳٫۰۴۹ ۱۳۰ ۳۵٫۶۸۷
۱۴ ۰٫۴۱۴ ۴۰ ۳٫۳۷۹ ۱۴۰ ۴۱٫۳۸۸
۱۵ ۰٫۴۷۵ ۴۲ ۳٫۷۲۵ ۱۵۰ ۴۷٫۵۱۲
۱۶ ۰٫۵۴۱ ۴۵ ۴٫۲۷۶ ۱۶۰ ۵۴٫۰۵۸
۱۸ ۰٫۶۸۴ ۵۰ ۵٫۲۷۹ ۱۷۰ ۶۱٫۰۲۷
۲۰ ۰٫۸۴۵ ۵۵ ۶٫۳۸۸ ۱۸۰ ۶۸٫۴۱۷
۲۲ ۱٫۰۲۲ ۶۰ ۷٫۶۰۲ ۱۹۰ ۷۶٫۲۳۱
۲۴ ۱٫۲۱۶ ۶۵ ۸٫۹۲۲ ۲۰۰ ۸۴٫۴۶۶
۲۵ ۱٫۳۲۰ ۷۰ ۱۰٫۳۴۷ ۲۲۰ ۱۰۲٫۲۰۴
۲۶ ۱٫۴۲۷ ۷۵ ۱۱٫۸۷۸ ۲۵۰ ۱۳۱٫۹۷۸
۲۷ ۱٫۵۳۹ ۸۰ ۱۳٫۵۱۵ ۳۰۰ ۱۹۰٫۰۴۹

خرید میلگرد آلومینیوم

وزن میلگرد آلومینیوم

اگر قصد خرید میلگرد آلومینیومی را در سایز ها و با وزن های مختلف دارید، می توانید با مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید. کارشناس فروش مجموعه می تواند به شما کمک کند از میان ابعاد مختلف میلگرد های آلومینیومی، ابعادی را متناسب با کاربردی که مدنظر دارید، سفارش دهید. توجه داشته باشید که اگر امکان خرید حضوری دارید، می تواتید به بازار پامنار در استان تهران مراجعه کنید و در غیر این صورت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده