فلزات رنگین
خانه / برنج / فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰/ فروش بالای ۲۰۰ کیلوگرم

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰/ فروش بالای ۲۰۰ کیلوگرم

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ کجاست؟ سوالی است که در ذهن خریدارن وجود دارد و همواره به دنبال پاسخ مناسبی برای آن هستند. در سراسر کشور فروشگاه های مختلفی برای خرید محصولاتی از جنس فلز برنج موجود می باشد ، اما می توان به این نکته اشاره کرد که همانند بسیاری از محصولات ، استان تهران در زمینه فروش میلگرد برنج در سایز های مختلف فعالیت بیشتری دارد . هم اکنون بازار های فتح ، قلعه مرغی ، پامنار و … در استان تهران در حال فعالیت هستند و می توان گفت فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ در این استان واقع است. مجموعه بازرگانی فرتاک یکی از این فروشگاه ها است که در ادامه اطلاعاتی پیرامون آن ارائه کرده ایم.

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ فروش بالای ۲۰۰ کیلوگرم

فروش میلگرد برنج سایز ۱۰

فروشگاه های بسیاری در زمینه فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ در سراسر کشور فعال می باشد. برنج یکی از فلزات یا به عبارتی بهتر ،  آلیاژ محبوب انسان می باشد ، چراکه فلز برنج ترکیبی از فلز مس و روی می باشد و دارای خواص بسیاری از جمله خاصیت چکش خواری ، مقاومت و استحکام بالا ، رسانایی خوب و … می باشد که باعث گریده است در مصارف مختلفی و در صنایع مختلف کاربرد داشته باشد.

یکی از محصولاتی که از فلز برنج تولید می گردد، میلگرد برنج می باشد که در سایز های مختلفی برای کاربردهای مختلفی طراحی و تولید می گردد . یکی از سایزهای پرکاربرد میلگرد برنج ، سایز ۱۰ می باشد که در فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ می توانید برای خرید این محصول اقدام کنید.

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰

فروشگاه اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ فروش بالای ۲۰۰ کیلوگرم

مجموعه بازرگانی فرتاک از فروشگاه های اصلی فروش میلگرد برنج سایز ۱۰ می باشد که در بازار ۱۵ خرداد و خیابان پامنار واقع است . برای خرید از این مجموعه کافی است با شماره های تماسی که در انتهای این مقاله درج گردیده است ، تماس بگیرید و در مورد محصول مورد نظرتان مشاوره دریافت کتید و قیمت ها را استعلام کنید.

این مجموعه از تولید کنندگان میلگرد برنج سایز ۱۰ است ، بنابراین می توانید با یک مقایسه ساده با دیگر واحد های تولیدی و عرضه کننده میلگرد برنج ، به این نتیجه برسید که این مجموعه ضمن حفظ کیفیت محصول از قیمت های مناسبی نیز برخوردار می باشد.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت میلگرد آلومینیوم

مرکز فروش میله گرد آلومینیوم در انواع سایز در بازار اصلی آلومینیوم

مرکز فروش میله گرد آلومینیوم مرکز فروش میله گرد آلومینیوم و سایر محصولات این فلز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده