فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / کاربرد های خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ مستقیم از بازار پامنار تهران

کاربرد های خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ مستقیم از بازار پامنار تهران

خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ در پامنار که یکی از بازار های فروش محصولات آلومینیمومی شامل تسمه آلومینیوم ، میلگرد آلومینویم و چهارپهلو آلومینیوم و … می باشد، امکان پذیر است. خریداران باید توجه داشته باشند که برای خرید جزئی و عمده چهارپهلو با ابعاد مختلف بایستی به یک مجموعه تولید کننده و عرضه کننده محصولات آلومینیومی مراجعه کنند تا سفارشات خود را در حجم درخواستی با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون خرید چهارپهلو ۸۰*۸۰ در پامنار می پردازیم.

خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ در پامنار

چهار پهلو ۸۰*۸۰

از چهار پهلو به دلیل داشتن یک سطح مقطع ساده و چهار گوش ، سهولت در تراشکاری و برشکاری آن در طراحی سازه‌های ساختمانی و صنعتی استفاده می کنند و تقاضای بالایی از سوی مشتریان دارد. چهار پهلو به دو روش نرمال و ترانس تولید می شود که یکی از عامل های اصلی تعیین قیمت چهارپهلو می باشد.

لازم است اشاره کنیم که چهارپهلو آلومینیومی در بازار در ابعاد مختلفی و برای کاربرد های مختلفی از جمله ۸۰*۸۰ تولید می گردد که خریدار باید با توجه به کاربردی که از چهارپهلو در انتظار دارد ، ابعاد این محصول را مشخص کند.

خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ در پامنار

کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی فرتاک به صورت آنلاین در ساعات تعیین شده و از طریق راه های ارتباطی مندرج در این مقاله ، آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند تا بتوانند با توجه به زمینه ای که در آن در حال فعالیت هستید بهترین ابعاد را انتخاب وسفارش دهید.

خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ در پامنار

در بازار پامنار فروشگاه های مختلفی وجود دارد که در زمینه عرصه محصولات آلومینیومی فعال می باشند ، مجموعه بازرگانی فرتاک نیز یکی از این فروشگاه ها است که دفتر اداری آن در سعادت آباد و واحد فروش آن در بازار ۱۵ خرداد و خیابان پامنار واقع می باشد. چنانچه شما خریدارن گرامی قصد خرید چهارپهلو ۸۰*۸۰ را دارید می توانید با کارشناسان واحد فروش این مجموعه تماس بگیرید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدامات لازم را انجام دهید.

خرید چهار پهلو ۸۰*۸۰ در پامنار

پس از تماس شما مشتریان گرامی برای خرید آنلاین و همینطور در خرید حضوری ، کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی فرتاک با توجه به مشخصات محصولی که سفارش داده اید ، یک فاکتور شامل قیمت تمام شده ، مشخصات محصول ، شرایط پرداخت ، زمان بارگیری ، زمان تحویل محصول برایتان صادر می کنند. چنانچه با توجه به فاکتوری که برایتان صادر شده ، مبلغ را تایید و پرداخت نمایید ، واحد ترابری مجموعه بازرگانی فرتاک پس از دریافت تاییدیه کرایه باربری از جانب شما خریدار گرامی، محصول را به آدرس های ثبت شده ارسال خواهند کرد.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده