فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / کارگاه تولیدی فروش عمده انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰

کارگاه تولیدی فروش عمده انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰

تولید و فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰ در واحد های تولیدی بزرگ و معتبر مختلفی در کشورمان انجام می گردد. اما نکته ای که در این زمینه لازم است همه خریدارن بدان توجه داشته باشند این است که از مجموعه ای خرید خود را انجام دهند که از تمامی جنبه ها مطمئن باشند خرید درستی انجام داده اند. در ادامه این مطلب سعی داریم ضمن ارائه اطلاعاتی پیرامون انواع چهارپهلو آلومینیومی در سایز های مختلف از جمله سایزهای ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰ ، یک واحد تولیدی فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰ معتبر نیز برای خریدارن معرفی کنیم.

تولیدی فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰

قیمت چهارپهلو آلومینیومی به چه مواردی وابسته است

چهارپهلو آلومینیومی و ورق گالوانیزه رنگی چینی از آلیاژهای مختلفی از ترکیب فلزهای آلومینیوم ، منگنز ، سیلیس و … تولید می گردد و با توجه به مصارف مختلفی که صنایع مختلف در سایزهای مختلفی از جمله چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰ تولید می گردد که صنعگتران می توانند با دریافت مشاوره در جهت صنعتی که در آن در حال فعالیت هستند سایز مورد نظر خود را سفارش دهند. قیمت چهار پهلو آلومینیومی به فاکتور های مختلفی وابسته است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به نرمال و یا ترانس بودن آن ها اشاره کرد که از تعیین کننده های اصلی قیمت چهارپهلو آلومینیومی است.

تولیدی فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰

انواع چهارپهلو آلومینیومی

  • چهارپهلو های آلومینیومی نرمال : چهار پهلو های آلومینیومی نرمال به صورت شمش در ابعاد مختلف اما در طول های ۵/۵ بر حسب متر الی ۶/۵ بر حسب متر تولید می شوند.
  • چهارپهلوی آلومینیومی ترانس : جهار پهلو آلومینیومی ترانس به صورت کششی و اتومات با محاسبه دقیق عرض و ضخامت و در طول های ۳ بر حسب متر الی ۴ بر حسب متر تولید می شود.

تولیدی فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰

از جمله مراکز تولیدی فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰ و قوطی فلزی چای در استان تهران می توان به مجموعه بازرگانی فرتاک اشاره کرد که دارای چندین سال سابقه فروش در این زمینه می باشد . چنانچه شما خریدارن گرامی و مشتریان عزیز قصد تهیه این محصولات را دارید می توانید با کارشناسان فروش آنلاین و حضوری مجموعه بازرگانی فرتاک تماس بگیرید و از قیمت های انواع چهارپهلو آلومینیومی در سایزهای مختلف از جمله ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰ مطلع شوید.

تولیدی فروش انواع چهارپهلو آلومینیومی ۳۵*۳۵ و ۴۰*۴۰

شما عزیزان می توانید ضمن اطلاع از قیمت های چهارپهلو آلومینیومی ، از شرایط فروش این مجموعه ، شرایط پرداخت مبلغ فاکتور از سوی مشتری ، زمان بارگیری و تحویل محصول پس از ثبت سفارش و … مطلع شوید و سپس اقدامات لازم را در جهت خرید خود انجام دهید.

چنانچه در زمان ثبت سفارش و خرید محصول خود در سایز و ابعاد چهارپهلو آلومینیومی دچار تردید هستید ، کارشناسان واحد فروش ما می توانند با توجه به کاربردی که از چهارپهلو آلومینیومی انتظار دارید شما را راهنمایی کنند.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده