فلزات رنگین
خانه / آلومینیوم / مرجع خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی | Fartak Company

مرجع خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی | Fartak Company

خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی در بازار های مختلفی در سراسر کشور از جمله شهر تهران صورت می گیرد. در شهر تهران چندین بازار از جمله بازار فتح ، بازار قلعه مرغی ، بازار پامنار و …. وجود دارد که مجموعه بازرگانی فرتاک از خیابان پامنار واقع است که از تولید کنندگان و عرضه کنندگان مشتقات آلومینیومی می باشد که در زمینه خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی در حال فعالیت است. چنانچه قصد خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی را به صورت حضوری و آنلاین دارید در این مقاله همراه ما باشید.

خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی

انواع تسمه های آلومینیومی

لازم است در ابتدا تعریفی از تسمه های آلومینیومی ارائه دهیم، تسمه های آلومینیومی در واقع شمش های توپری هستتد که با توجه به آلیاژ و ابعادی که دارند ، مصارف مختلفی نیز دارند به صورتی که تسمه های آلومینیومی در ساخت دستگیره ها ، یراق آلات  و البته در صنایع مختلف کاربرد دارند.

پس از آشنایی با تعریفی از تسمه های آلومینیومی حال خالی از لطف نیست اشاره کنیم که تسمه های آلومینیومی در انواع مختلفی تولید می گردند. به طوری که تسمه های آلومینیومی با توجه به عناصر که در زمان تولید این تسمه ها با فلز آلومینیوم ترکیب می شوند ، انواع مختلفی دارند. در حال حاضر تسمه های آلومینیومی با توجه به آلیاژ های به کاررفته در آن ها در سری های ۱۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دسته بندی می شوند.

خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی

خرید و فروش انواع تسمه های آلومینیومی

برای خرید و فروش تسمه های آلومینیومی می توانید مجموعه بازرگانی فرتاک را به چندین دلیل انتخاب کنید . دلیل اول اینکه مجموعه بازرگانی فرتاک قادر است تسمه های آلومینیومی سفارشی شما را در حجم دلخواهتان در کمترین زمان برایتان ارسال نماید . دلیل دوم اینکه پس از ثبت سفارش مشتری ، مجموعه بازرگانی فرتاک یک فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می دهد و مهم ترین دلیل اینکه این مجموعه تمامی محصولات را با ضمانت به فروش می رساند. برای ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره اقدامات لازم را انجام دهید.

< آدرس سایت: www.irfelezco.com
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاور فروش عمده (خانم تکین)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129623701
پست الکترونیکی: info@irfelezco.com

مطلب پیشنهادی

قیمت امروز آلومینیوم

قیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و فروش محصولات تسمه چهار پهلو میلگرد

فیمت عمده آلومینیوم در مرکز تولید و عرضه محصولات قیمت عمده آلومینیوم در مراکز تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonفروش (فقط) عمده